Lördag.

Jaha, vad händer idag då!
Jobbade senast i onsdag, då jag började bli sjuk. Va hur hängig som helst. Vakna på torsdagen med halsont, svullet och förkylning. Så det blev att sjukanmäla sig torsdag och fredag. Segt att förlora pengar, men men.

Idag verkar det inte hända så mycket iaf.. Emely skickade sms inatt kl två och ville till stan. Men när jag ringde idag ville hon inte. Seegt och sjukt jävla tråkigt!!
Så idag lär det inte hända ett piss verkar det som. Får la roa mig med att dammsuga!? :S ^^
Och nu har regnet kommit igen! Solen e väck och nu ska de regna minst 5 dagar i rad eller nåt! , kuul!

Uttråkad =/

Igår flyttade Madde till sin egna lya iaf! Så åkte till henne på kvällen och kollade. Grymt fint ju! :D
Och hennes soffa...gaah, älskar den! :D haha , lätt den skönaste soffan jag placerat min röv i! ^^ HAHA!
Lär ju bo hemma hos Madde! Haha :D Grymt fint iaf! :)

Vill också flytta och inreda nu!!  blir knäpp ^^

Jaja, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida