"Kul" dag på jobbet!

Gaah, blev riktigt irriterad idag.  Jag kanske bara inbilla mig, men fan va folk kändes kalla på jobbet. Inte alla, men de flesta. De va ju inte många som va mycket för att ens hälsa på en när man kommer dit. Säger åt mig att städa, visst jag börjar men blir avbryten för att vara på A sidan för att dem andra ska ha möte 1½ timme. Fine, åh hur blir de med städningen ? Ska jag ta den kl fyra när alla går hem och jag typ är ensam på B sidan ?
Jaja, vilket fall som helst så blev det ingen rast heller. Folk rusar hem och jag får dela ut fika och fixa och ha mig. Städningen har ännu inte blivit klar. Först halv sju kunde jag skura golvet i det rummet. Det fick duga, jag tog de värsta. Blir det klagomål så är det inte mitt fel. Anser jag iaf. Jaja. Gick hem tidigare eftersom jag inte fick någon rast. Bortsätt de va det rätt ok på jobbet.
Sicket oväder det va innanl. Hela himlen öppnade sig och de bara öste ner! Åskade och blixtrade också!
Det regnade in lite här och där på jobbet, blev läckage osv. (hur man nu stavar).. ^^

Nu sitter jag här iaf, målar naglar svarta! haha :D Lyssnar på Takida också. Ska ju se dem imorn! För 4e gången! :D
Kul om de kör nån gammal låt med, får la se! Hoppas det är uppehåll när dem spelar också! Orka stå där och bli pisseblöt! ^^

Imorn kommer Micke hit! :) Mysigt! <3

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida