Jobb, jobb, jobb men imorn e jag ledig! :)

Jobbade kväll i måndags och det gick bra! Hyffsat fort ändå :) Kul att jobba med Therese och snäll som hon e fick jag skjuts hem i ösregnet! :)
Hon kom även och hämtade mig på tisdag morgon! Nice :) Igår jobbade jag 7-15. Efter det solade jag med Madde..Förbannat skönt i den värmen! Somnade till och vaknade av att jag snarka! HAHA ^^ :D
Var väldigt röd i ansiktet fram mot kvällen. Och imorse när jag vakna va jag ännu rödare och lite svullen så jag såg la ut som ett vrak på jobbet idag ^^ :P Haha.. Men nu har det lagt sig lite iaf, de bränns men det e bättre iaf ^^.

Och idag fick jag mina skattepengar! Gött! :D Dem behövs nu, iaf nästa vecka! :) 2300 e inte så illa ändå! :)
- Fick mig ett ryck kl åtta och började städa! Såg förjävligt ut.
Haha jag skriver bara massa skit egentligen.. vet dock inte vad jag ska skriva annars ^^

Men men, nästa vecka kommer du till mig, och jag längtar ihjäl mig!!!! :):) <3
Hoppas det e fint väder då så att vi kan gå på Liseberg som vi vill göra!  <3


Jahapp, imorn är jag ledig..ska inte gå upp innan tio iaf! :P Emely vill ha sällskap till stan. Jag har inget bättre för mig så kan likagärna hänga med! ^^

Jaja,  Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida