Imse vimse tutti frutti!

Haha, sicket namn på en godissort egentligen. Imse vimse tutti frutti!   

Haha, sov över hos Madde som sagt. Sov som en gris i henne säng! :P Haha
Vi la oss runt två tiden inatt och var verkligen övertrötta. Skrattade åt allting! :P Madde skulle fråga mig om hennes säng var skön. Men det blev istället - "Är min shääng sööön"... HAHA! Och det låg vi och asgarvade åt en bra stund! :P
Torr humor, men men! Vi hade kul iaf! :)
Vi lämnade inte sängen försen runt halv ett idag heller. Haha, käkade då frukost, tog på oss och handlade ingridienser till vårt bullbak! :P
Jaja, det blev 49! bullar iaf! Och mumma va goda dem va!

 

Köpte lite volymschampoo osv idag. Jag har volym men vill se om detta ger nån större effekt! :P Blev lite ny deo och duschtvål med! ^^
Haha nu när jag sitter och skriver känner jag att jag bara skriver massa blajja. Inte alls på humör för att skriva egentligen.
Jaja, ska jobba imorn iaf! Gött med lite pengar!

Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida