Hallelujah!

Nej nej, jag har inte gått och blivit sådan nu. Hehe.. Syftar på låten!
Den e så himla mysig! Och Molly Sandén gör den helt fantastiskt bra!!
http://www.youtube.com/watch?v=3qI9Uq3PHIg  Ååh, får rysningar! Så himla bra ju! Hon gör den på svenska! Grym röst för att va såpass ung ändå. Tänk om man själv kunde sjunga så! Hehe ^^

- I morgon ska jag till stan (igen), ska träffa Anna! :D Ska bli trevligt! Vi ses ju inte så ofta! :) Ska ta en runda istan. Jag tänkte köpa min parfym och kolla lite mer kläder. Hehe :) Hon, precis som alla andra lär skratta åt min röst! Haha, jag saknar min riktiga röst! Denna känns så himla löjlig, knappt så jag vill prata offentligt ju! Haha, fast Micke tycker den är gullig! Haha, han tycker också att jag låter som Sid i Ice Age.. Så han kallar mig Sidelina! Hahah ^^ Och mamma kallar mig för Siddan! ^^ Jaja, kul att man kan roa folk! ;D

Har ändrat designen på min blogg idag! Satt och fixade lite. Blev hyffsat nöjd! :) Jag är ju ingen expert direkt men tyckte det blev bra ändå! :)

Åter igen, Molly Sandén är grym! ^^

  Du är en ängel! <3

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida