Dag 5!

Känns likadant fortfarande. Lite bättre kanske. Men ytterst lite! haha :P
Är hur hungrig som helst!! Eftersom att jag inte kan äta mig mätt. Kan knappt äta alls!
Förhoppningsvis blir det bättre nästa vecka.. Min kusin sa att 1a veckan är ett helvete. Men men, dessutom blev jag sjukskriven till 3e september. Så då borde jag faktiskt må bättre. Men det återstår att se!
Och när jag kan äta normalt igen ska jag fan fira! hahaha, kommer vara som ett matvrak, ska fylla magen ordentligt! *asg* Längtar! ^^

Idag tog jag en sväng till stan med Madde. Där vi mötte Maria och Wiccy..gick runt en stund.. hittade inget först för de va så mycket folk. Sen drog Maria och Wiccy hem. Jag och Madde tog en sväng till backaplan men skiten stängde precis när vi kom dit. Så vi drog tillbaka till stan :P Mindre folk då och då hittade vi lite grann:P
Jag köpte mig en slags kofta..En topp och ett armband! :)


Blir nog bättre shoppning när jag har ork till det. Jag va lite yr i stan. Väldigt trött och vrålhungrig. Men vettefan vad man ens kan äta när man är istan. Ska ev. till ullared med Madde nån dag. Kanske torsdag. Vi har pratat om det lite men inte bestämt något än. Så får la se.. :) Ska inte shoppa upp alla mina pengar heller. Bra att ha nåt sen resten av månaden lixom. Måste ha pengar när jag kan äta igen! hahahah ;D

Fick i mig lite soppa nyss. Och två mjuka smörgåsar utan kanter. haha , lite mat iaf!

Ikväll blir det nog lugnt..är riktigt trött nu.

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Angelica

Den vita toppen har jag fast i grå. Så jäkla snygg e den med leggins till:) Krya på dig nu gamman!s


URL: http://angelyangel.blogg.se/ @ 2008-08-30 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida