Trevliga dagar! <3 :)

I torsdags kom Micke hit! :) Mycket trevligt och mysigt! :) <3
Åkte in några st till Götaplatsen på kvällen och såg Takida! Och något förband, Butterfly Imp.  Dem va riktigt bra faktiskt, har aldrig hört dem innan! - Och Takida är lika bra som alltid :P Haha, gött att de körde både gamla och nya låtar! Bäst va ju Curly sue ^^  Den fick ju igång publiken mest! Skulle egentligen sett Backyardbabies med, men så blev det inte. Vi va trötta och det började bli kallt. Så vi drog till Jensen Bofhus och käkade god mat! Mums, så himla gott där! :D Älskar den såsen också. Haha ! ^^ Sen åkte vi hem och såg på Kung Fu Panda, haha den är så jävla ball! :) Skaadyyysh! :PHaha!
I fredags åkte vi till Liseberg. Jag och Micke gick för oss själva en stund och mölade glass! :) Mums va god den va! Sedan åkte vi Kanonen! Den e rätt äcklig ändå, när man hört hjärtslagen och sen skjuts ut och åker uppochner osv! :P Haha. Sedan drog vi Bergochdalbanan också. Hann med några karuseller iaf. Sen kom Emely, Toffe och Johan till Liseberg. Men tråkmånsarna! ville bara spela! Vann gjorde dem också, vilket vi fick höra resten av kvällen! ^^
Dem hade ingen lust att åka så jag och Micke åkte själva! Kul ändå! :) Och även ifall de var kallt så åkte vi Flumeride ändå! Den måste man ju åka när man är där!:) Och självklart blev jag blötast, trost att jag satt längstbak! :P Haha, jaja det är ju meningen att man ska bli blöt! Emely och dem åkte med på Balder iaf. Hehe det va skoj! :)
Vi va inne i spelhuset också, spelade lite. Jag och Emely körde mc, haha riktigt ball även fast jag sög. Men man måste ju testa! Körde även dansduell också! Haha, krångligt men kul! :)
Åkte la hem runt halv tolv på kvällen sen. Man va rätt trött då. Sen på lördagen blev det Liseberg igen! Haha, träffade Mickes syster osv! Lilla Alice e ju så söööt! :D Trevligt!  Haha, jag och Micke körde go-kart också. En sån maskin dem har. Där sög jag med, fast skyller faktiskt på ratten! Den gjorde ju som den själv ville! Haha. Micke varvade ju mig! Pinsamt men kul ändå! :P Haha :D Sedan åkte vi hem och handlade lite gott och hyrde film! Darkness falls! Riktigt obehalig film faktiskt! Äckliga kärring! hahah :D
Riktigt mysig och trevlig helg iaf! :D<3 .. Men nu sitter man här ensam igen =/ ..trist, men men!

I dont wanna miss a thing spelas på radion nu! :D <3

 Takida!
 Micke och johan spelade ..hmm va fan heter det nu igen! :O ...airhockey ? Haha vettefan. jaja :P
 Lite halvdålig bild på maten, men mums så gott! :)


Jaja, idag blir det Tacos! Mumma :D Haha om en vecka kan jag ju inte äta normalt på ett tag ju! Segt! Typ ingen varm mat alls, inget hårt och ingen kolsyra osv osv osv. Haha, får lida pin men det är värt det. För kan inte ha kvar dessa mandlarna!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida