Nu är det vår!

image19

Helt jävla underbart väder idag ju! 20 grader, så sköönt :D Nu är det äntligen vår !
Skulle det börja snöa igen så går jag fan i ide! :P  Så idag tog jag fram mina sommarskor och sket i jackan! ;D Var ju inte de minsta kallt. Så underbart!

Jaha, då va de klart då.. Vi ska avboka vår tunisen resa!
Jag får inte ihop det med pengar just nu. Så lite längrefram ska vi se om de kanske kan bli en sista minuten någonstans iaf!

Har fått jobba två dagar nu. Får la se om det blir nån mer nu i april.
Ska skriva ut mitt CV och personligen gå till olika ställen och fråga om man kanske behövs i sommar. Måste få jobba ju! Utan pengar kan man praktiskt taget inte göra ett skit!

Inte mycket som går som jag vill nu! Folk gör si och så, säger si och så. Men men..Det har la löst sig nu, men det stör mig ändå.
Känns som jag börjar bli sjuk nu med.. Vettefan. Får hoppas att jag bara inbillar mig..hehe!

Har namnsta idag med ju! ;D yeah!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida