fredag.

idag har jag haft en liten "pyssla-om-mig-själv-dag" haha :D
har solat, tränat, duschat och sen gjort lite pedikyr. så nu e fötterna fina :) ^^

en lugn fredag idag. kunde gjort tre olika saker bara jag hade haft pengar eller lust.
antingen gå ut, eller gå på bio, eller gå på J 20's hockeymatch.. men kände för att va själv ikväll. rätt skönt ändå. billigast så. haha! är ju fattig nu med. illa när man fick lön för en vecka sen. men är man som jag, som älskar att SPENDERA så blir det så. haha !


imorn ska jag in en sväng till farmor och se om hon kan hjälpa mig att sy in ett par byxor :)
sen ska jag tvätta lite och kanske va lite snäll och städa badrummet! haha ;D ser inte ut att hända något speciellt imorn ändå.


ååh, ja vill ha pengar nu så jag kan tatuera mig! är så jävla sugen på en till. vill göra något snyggt motiv med stjärnor. funderar på att be tatueraren rita något nice. för jag själv är värdelös på att rita! haha ;D åh vill inte ta nån bild från internet egentligen. vill att de ska va något eget. som ingen annan har lixom.

jaja, simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida