förstår ingenting..

jag klarar inte hur mycket som helst!
jag orkar inte ta mer skit från andra..oavsett hur dåligt ni mår så får ni fan tänka er för. ni bär på så mycket ilska och sorg osv att det går ut över andra. jag klarar inte av det längre! ni fattar inte hur mycket det sårar mig.
jag vill finnas där, jag vill trösta er och göra vad jag nu än kan. men jag klarar inte av att göra det om jag samtidigt ska få ta massa skit.. jag mår också dåligt. även om jag inte har samma problem som ni har.
även om man är irriterad över något så får man tänka på sitt humör, lixom inte ryta till bara för att man råkar säga något som i era öron är fel lixom. det är inte mitt fel att ni e sura osv. men ibland känns det som det.
känns som att folk tar mig för givet. man kan göra si..man kan säga så.. och jag tar bara emot skiten..jag är för snäll.  känner mig som en soptunna..där man slänger all skit lixom.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida