Deklaration!

Haha, fick min första deklaration idag!  Och jag fattar absolut ingenting! ;D
Pappa får hjälpa mig med detta. haha;D
Men det står iaf att jag ska få tillbaka 2281:- .. det är ju najs! :D

Börjar få panik nu gällande min ekonomin. Har inget fast jobb och man kan inte leva på att vara timanställd. Speciellt när man knappt får jobba!! *argh*
Jag har ändå mobilräkning och skit att betala varje månad, så det är ganska illa att jag knappt får pengar nu. Och dessutom ska vi åka utomlands och jag måste få ihop fickpengar. Så snacka om panik! Blir galen. Får ta mig i kragen och sätta mig på arbetsförmedlingen och jag tänker  inte gå hem innan jag får ett jobb! *skratt*
Kan näst intill ta va fan som helst bara för att få en inkomst!

Kan känna lite nu att resan vi ska på inte va så väl planerad. Det krisar sig med pengar. Dessutom kanske inte Madde kan följa med nu pga problem med sin semester på sitt jobb. Nog kuul! Och jag har inte ens fixat mig ett pass än!
Fatta va beroende man är av pengar egentligen! Galet!
Utan pengar går det inte att göra ett skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida