Onsdag

Hade en mycket mysig och trevlig kväll i lördags! Vi var ett gäng som åt på Pasta+ , en jättemysig resturang med jättegod mat! :) Kommer helt klart gå dit igen!  Sen var vi och såg den senaste Batman filmen. Och den var bättre än vad jag hade förväntat mig. Riktigt bra! Så de var en lyckad kväll och hjärtat är nöjd! :) 
 
Vi har sjukstuga här hemma, jag har vart dålig i snart en veckas tid med förkylning och feber osv. Gick till läkarn i måndags och fick veta att jag har dubbelsidig öroninflammation! Så nu har jag penicillin och örondroppar. Mindre trevligt med dropparna, tycker de är riktigt obehagligt faktiskt. Men de börjar bli bättre och börjar bli piggare nu :) 
 
Segt att vara dålig nu när jag skulle börja på våningen ovanför idag, men det får bli på fredag istället! :) 
 
Imorgon eftermiddag ska vi äntligen få gå på visning på lägenheten vi sökt! Hoppas den är i bra skick och att vi i såfall får den! 
 
Ska vila lite och kika serie nu :) Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida