Lördag

Nu är denna jobbvecka avklarad och idag kan man utan tvekan säga att jag sov ut då jag släppte kudden tio i ett! Visserligen var jag vaken mellan åtta och halv tio, men ändå.
 
Håller på att plocka lite här hemma, rensar lite och slänger saker. Snart är det ju dags att börja packa allting också inför flytten. Trots att vi bara bor i en etta nu så har vi mer saker än vad vi tror. Visserligen ska knappt några möbler följa med till lägenheten. Vi köper alllting nytt in princip. Så är det någon som är intresserad av en soffa och ett soffbord så hojta till! :)
 
Måste fortsätta här hemma nu innan mannen kommer hem. Ska ner och handla med och panta. Haha kommer se ut som en såndär tant som gått runt och rensat papperskorgarna!
 
Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida