Torsdag

Har haft en väldigt lugnt vecka. Jobbade i måndags och det gick bra som vanligt :) Och så kom man ju hem och fick en present som ni kan se i inlägget under! :)

Igår vart jag dock iväg till läkarn då jag fått en konstigt utslag på armen som var kokhett och som blev större och större. Och det visade sig att det var nån bakterieinfektion som jag hade fått. Kunde ev. bero på streptokocker sa han. Så nu ska jag äta penicillin i tio dagar och smörja med en kortisonsalva. Har tagit två tabletter och smörjt två gånger och den varma känslan är redan borta. Skönt! :)

Var en sväng istan idag och träffade Madde. Kikade runt lite och sen hälsade jag på Anna på hennes jobb! :) Mycket trevligt! :)



Nu har jag precis diskat och sitter nu och myser i soffan. Tände lite ljus för att få mer myskänsla! :) Väntar på att hjärtat ska komma hem från sin morfar.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida