Long time ago.

Oj, nu är det nästan en månad sen jag skrev sist! Tiden flyger verkligen iväg, knappt så man hinner med själv. Imorgon är det redan andra advent och det ser ut att bli en vit jul!
 
Nu har vi bott här i en månad och det känns så bra. Vi har fått iordning riktigt fint om jag får säga det själv :) Lite saker som fattas ännu men man bygger inte upp ett hem på en dag! :)
 
Dessa veckor har bestått av jobb, vänner, familj, shopping och nöjen. Har haft en tjejlväll som vart riktigt lyckad, körde lite tapas och sällskapsspel :) Sen har vi vart på grekisk resturang och så har jag äntligen fått se sista Twilight filmen. Riktigt bra!
 
Sitter och kikar lite på julklappar och så. Planerar lite inför jul & nyår. Får se vad som händer och om man får något av tomten. Ha ha :)
 
Ska kika vidare nu, ville bara ge en snabb update. Har funderat på att ta bort bloggen helt då jag inte är särskillt aktiv eller ens har något speciellt att skriva om, men ibland infinner sig lusten och man har ändå delat med sig av tankar och funderingar i snart fem år så fortsätter väl ett tag till :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida