Lördag

Nu var det ett tag sedan jag skrev.
 
Sist jag skrev var förra fredagen och då skulle vi gå på bio och se Snabba Cash 2. En film jag hade stora förväntningar på, men det var verkligen helkass! Det hände absolut ingenting. Dem gick bara runt och sköt varandra. Det var i vilket fall som helst mysigt att gå på bio men synd på en så dålig film.
 
I lördags var vi ute och firade en vän till Andreas som fyllde 21 år. Var och åt på Manana. Ett mysigt ställe med tapas, smårätter. Drack även Sangria för första gången, riktigt gott! Kommer nog drickas fler gånger! :)
 
I veckan har jag jobbat och även träffat Anna. Grillade korv och kollade på film. Såg en ny animerad film, The Lorax som blev en stark favorit hos mig! :)  Sen igår så var Maria här och vi åt hämtmat och kollade film. Hade en riktig mysig filmkväll då vi såg tre st filmer. Lorax, såklart, haha. Sen en krigsfilm/kärleksfilm The lucky one. Riktigt bra film! Och så kollde vi på The cabin in the woods som var den märkligaste filmen jag sett.
 
Har fått ett vikariat nu på jobbet också. Känns riktigt skönt då man annars bara är timanställd. Så nu kan jag pusta ut detta året iallafall! Det är på 75% och på en helt ny våning. Så man har lite blandade känslor inför det men det kommer nog gå bra. Börjar där 5 september så är ledig fram tills dess. En liten minisemster! :)
 
Så i veckan som kommer ska jag göra massa skoj!  Imorgon ska vi ha kalas med familjen för hjärtat  som fyller 25 år imorgon! :) Sen ska jag klippa mig, åka till Ullared med Madde och så blir det resturang och party med massa vänner för att fira hjärtat i helgen! :)  Sen ska jag såklart passa på att njuta av att få vara lite ledig! :)
 
Sen har vi sökt en ny lägenhet också som vi hoppas på att vi får! Vi har dock svårt att boka en visning då gubben inte går att få tag på. Men förhoppningsvis löser det sig ganska så snart! Hade vart skönt med något större, ny miljö och nya möjligheter! Och jag som älskar att pilla med inredning har nu blivti tokig och vill handla massor! :)
 
Det blev ett ganska långt inlägg nu, mycket att skriva om på en gång.  Ska iväg till tvättstugan nu och roa mig med det i fyra timmar framöver!   Trevlig lördag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida