Lördag

Har varken haft tid eller någon vidare ork för att blogga i veckan som gått.

I söndags efter fikan så åkte jag och Andreas till en äng i kviberg där vi mötte Jonte och Josse och grillade lite och spelade kubb, mysigt! :) 
Måndag-onsdag jobbade jag och vart rätt trött efteråt. Så det blev bara lugnt här hemma. I torsdags blev jag görsjuk, fick en förkylning som heter duga. Jisses, kände mig halft döende. Är fortfarande inte bra men jag kämpar ändå. Jobbade 7-14 idag och sen har jag storstädat här hemma.   Ska jobba imorgon med, 8-14, go tid! :)

Nu sitter jag och tittar på ESC som jag antar att ungefär hela Sverige gör. Ha ha :) Saade gjorde bra ifrån sig, får la se hur långt det tar Sverige detta året.   

Ska bli bättre med bloggandet.... ;)  godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida