Födelsedagsfirande

Skrev ju att jag skulle berätta lite mer och visa bilder från kvällen vi firade mig, så here it goes! :) Vi hade en jätterolig kväll tillsammans! Först åt vi på en grekisk resturang, Lilla Tavernan. God mat och jättetrevlig personal! Hade mysigt och kul! :) Sen gick vi vidare till Victorias och där blev vi sittandes. Drack och umgicks. Jättekul och mysigt! :) Kände mig verkligen firad och kvällen vart mycket lyckas! Tack så mycket ni som förgyllde den! :) <3

På söndagen så hade jag öppet hus här hemma, bakade tårta osv som jag visat i inlägget under. Mamma, pappa, farmor, Andreas mamma och morfar och lillebror var här och firade mig. Tack för det! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida