Onsdag

Det har varit en mycket effektiv dag. Har nästintill varit som en duracellkanin! :P

Dock började jag dagen med att försova mig. Skulle börja jobba kvart i sju, och jobbet ringde och väckte mig halv åtta imorse! Tack för sovmorgonen! :) ha ha.   Men när jag kom till jobbet så var det full fart på mig ända tills jag slutade.

När jag kom hem så började jag städa. Har dammat, dammsugat, torkat golven, rensat lite papper osv. Imorgon har jag bokat tvättid 15-19, men har bara två maskiner så behöver inte springa där till kl sju!

Ska jobba 7-13 imorgon, skönt med kort pass. Sen ska jag handla lite smått och sen hem och testa mig på att göra piroger! :) Ska tvätta som sagt,  och så kommer Andreas! :) <3

Har en rolig och mysig helg framför mig nu! :)  På fredag ska vi ut ett gäng och umgås, dricka och ha kul. På lördag ska jag och Andreas fira alla hjärtans dag, det är ju egentligen på måndag men jag jobbar då och tidigt dagen efter. Och på söndag ska jag hem till Annica och få ansiktsbehandling och fika. Trevligt! :)


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida