Piga

En piga sökes för städning, tvättning, matlagning samt handling. Du blir timlönad och kan ev. få smaka på maten du gör!

Haha det vore nåt! Nån som är sugen? ha ha :)

Håller på att städa här hemma nu, ska bara dammsuga sen är det klart. Sen har jag världens tvätt mellan 15-19 också men det får la gå.  

Jobbade igår och det gick bra. Andréas är i Skåne tills imorgon och gör nytta så då får la jag också göra det! Jobbar imorgon kväll, fredag kväll och söndag dag. Och på torsdag mina damer och herrar ska denna desperata själ få komma till Ullared! Ha ha :) Som jag har tjatat!  Ska dit med syrran så det kommer bli kul!

Nu är Anna på väg hit också. Mysigt! :) Får la se om vi styr upp något bak kanske. Hon kanske vill vara min piga? Vem vet.... ;)

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida