Lördag

Så mysigt att ha sitt hjärta hemma igen! :) <3

Fikade med Emely och Madde i torsdags, kikade lite istan och snackad skit. Sen mötte jag hjärtat, åkte hem och myste lite! :) Igår jobbade jag 7-15 och sen blev det kalas för Andreas lillebror! :) En riktig rolig kväll, men kanske lite för mycket alkohol för min del! Ha ha :)

Idag har jag jobbat kvällen, 14-21, gick bra men det vart väldigt segt! Jag var en aning seg.  Brandalarmet gick igen, en nisse som skulle laga mat och råka väl torrkoka eller nått. Började inte brinna som tur var men hans brandalarm ballade ur helt för det höll på från och till hela kvällen.

Nu blir det lugnt fram tills man ska sova, är ledig imorn! Så jäkla gött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida