Måndag

God dagens...

Har suttit och mailat med arbetsförmedlingen en bra stund nu. Mitt Cv finns tydligen inte kvar på deras hemsida och det verkar som att kontot är raderat så jag får börja om från början! Har även pratat lite med Anna som gett mig råd. Så nu har jag lite grann att fixa för jag behöver hjälp! Tråkigt att man måste ta det som en sista utväg men vad ska man annars göra?  Måste även ringa lite samtal och fixa så jag har en del att göra i veckan.  Vi får väl se hur allting slutar! Hoppas det löser sig iallafall!

Idag tänkte jag städa, fixa garderoben och tvätta lite. Det behövs!  Så jag har att göra någon timme eller två. Ha ha :) Annars blir det nog rätt lugnt. Tänkte se sista Harry Potter filmen ikväll också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida