Lördag

Jag tog det väldigt lugnt igår. Låg i sängen hela dagen nästan. Allt för att vila mitt ben som inte gör lika ont idag! Skönt det! :) Det känns ju lite grann men jag kan gå utan att behöva halta.

Idag har jag vart i Allum med Annica en sväng och kikat lite. Jag önskar att jag hade massor med pengar för jag hittade hur mycket inredning och Converseskor som helst! :) Man blir ju sjuk! Man vill köpa massor. Jag SKA ha ett par vita Converse i sommar om jag så ska leta pantburkar i hela Göteborg. Ha ha :)

Sen från ingenstans får jag syn på Casper från Arvingarna, ha ha :) Jag hade en liten kärlek till honom när jag var tio! :)  Tror även jag såg sångarn från Black Ingvars, dem som gör "vad du är söt min kära lilla häst", eller nåt. 

Vi stannade till vid Paprika där vi åt en mumsig sallad! Annica var nyfiken och ville testa och jag var inte sen med att ge med mig. Älskar deras sallad!  Dock sitter jag här och rapar vitlök! Yummy!

Ikväll ser det ut att bli lugnt. Ska väl kika lite på melodifestivalen och jag hoppas Crusified Barbara kommer till final!

Kommentarer
Postat av: mina

jag har klickat hem 1 par vita converse :) men den andra smalare modellen hihi


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2010-03-08 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida