God kväll

Det har vart en väldigt seg dag. Men jag har trots mitt mående tvättat, städat och renbäddat! Jag var så illa tvungen, så det var bara att gilla läget.  Skönt när det är gjort! Och man sover ju så jäkla gott när det är renbäddat också. Hoppas bara jag får sova ostört inatt! Och utan den jobbiga hostan/andningen.

Regnar det imorgon så beror det på mig. Jag har nämligen tagit död på två spindlar idag. Eller rättare sagt, mamma och pappa har gjort det åt mig. Jag har sån jäkla spindelfobi så det är hemskt! Den första var ganska liten men den dammsög mamma upp. Ha ha :) Lite senare skulle jag in på Wc och då var det en spindel på golvet, stor som en femma. Den fick pappa ta död på! Fyyy! Jag hatar dem!

Har suttit och tittat på lite rysare med pappa nu. Men nu börjar mina ögon ge med sig, så tänkte bädda ner mig och sova nu. Jag är helt tung i huvudet och trött. Hoppas jag mår bättre imorgon!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida