Fredag

Igår kväll åkte jag hem till Madde. Spelade lite kort, tjötade och såg sedan på filmen Luftslottet som sprängdes. Så nu har man sett alla tre filmerna och dem är ju helt klart värda att se! Lisbeth Salander är en häftig tjej, ha ha :) har du inte sett filmerna (Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes) så gör det!

Kom hem runt halv tolv och hade så fruktansvärt ont i höger öra så jag gick och la mig. Hoppas innerligt på att det inte är öroninflammation! Fast nu idag gör det inte ont, peppa peppa! Det brukar ju vara så att när man har ont i halsen så kan det skapa ett tryck över öronen. Jag har inte råd att vara sjuk eller gå till läkarn och fixa medicin! Ha ha :)

Om en stund tänkte jag sätta igång med mitt hår. Hoppas verkligen att det blir bra och att det mesta av det oranga partierna försvinner!
Sen ikväll ska jag hem till Madde för en liten tjejkväll. Det blir tacos och spel! :) Det gillas! 

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida