Ett litet skämt

Fyra affärsmän skulle spela golf, men en av dem blev lite försenad.
De andra tre gick och pratade om sina söner:
- Min son har slagit sig fram stort i byggbranchen och har tillochmed gett bort ett hus till en kompis!
- Min son har gjort det stort på börsen och har gett bort en stor aktieportfölj till en kompis!
- Min son har en bilaffär och gör det så bra att han nyligen gav bort en splirrans ny BMW till en kompis!
Just då kom den siste golfspelaren, och de frågade om han också var stolt över sin son?
- Nej, svarade han, han är bög och har varit frisör i 15 år.
Men han har det ganska okej ändå, för han har fått hus, aktieportfölj och en ny BMW av sina tre senaste pojkvänner!



Haha tycker denna är klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida