Söndag

God kväll!

Först och främst..Sex and the city 2 var hur bra som helst! Jag älskar den lika mycket som första filmen! Jag ska helt klart köpa den när den kommer ut. Att se på SATC ger en många skratt men även tankeställare. Bara massa positivt med den serien ju! Ha ha :) Folk som avskyr denna serie vet inte vad dem talar om!  Jag avgudar Samanta, hon är så jävla skön! :) Jag älskar filmen (filmerna) helt enkelt!!

Efter bion igår så mötte vi upp Madde inne istan vid Ullevi, hon hade vart på Ullevi och sett Green day. Gick in mot stan igen och käkade lite och åkte hem. Vi skulle egentligen satt oss på en uteservering men vi banga ur. Så vi åkte hem till Madde och spelade lite kort. Jag och Emely sov även över där.

Imorse käkade vi en himla god frukost på Maddes balkong, jag köpte nybakat bröd på Ica. Och så spelade vi även lite kort.   Efter frukosten skulle Emely iväg för att träna så vi tog en promenad hem. Himla gött väder! :)  Sen har jag bara slappat fram tills fyra då vi handlade och åkte hem till Madde igen och grillade! Riktigt gott! Anna och Jarmo kom dit också, trevligt! :) <3   Sen blev det lite kortspel och kubb. En rolig kväll helt enkelt! :)

Nu blir det bara lugnt. Tänkte kolla lite program som jag har missat. Bland annat Vampire diaries!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida