Jag lever!

Har inte haft någon ork till att blogga bara.

Skrev ju i tisdags att jag hade ont i magen och ryggen, och det blev bara värre timme efter timme. Tillslut kunde jag varken sitta, stå, ligga eller gå normalt. Det gjorde så fruktansvärt ont! Så jag fick helt enkelt ta mig till läkarn. Och dem kunde se tecken på en infektion så nu har jag fått antibiotika! Jippi!...Värken har släppt i magen och ryggen nu, eller ja, den känns av lite då och då, men inte lika ihärdigt som i tisdags.  Nu känns det iallafall bättre! :)
Jag blir inte sjuk lika ofta längre, men när jag väl blir det så slår det till rejält!

Igår tog jag det väldigt lugnt! Vilade och gjorde inte alls någon särskill ansträgning. Satt i solen lite och gottade mig! :)  Idag verkar det också bli väldigt lugnt då det är skitväder ute. Tråkigt! =/  Så det ser ut att bli en dag inomhus idag! Kan iofs vara skönt det med. Jag har inte kopplat av helt på flera dagar nu. Man har gjort en del saker nu, åkt iväg hit och dit osv! :) Men kul har jag haft!

Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida