Shake the bacon

Jisses vilket avsnitt! Det hände grejer hela tiden och man hade nästan svårt att hänga med! Hemskt slut också! Nu får det gärna bli onsdag igen så man får se mer! Ha ha :)

Har börjat fila lite på mina idéer så får se vart det tar mig och hur allt blir. Vore kanon om det blev bra som sagt!

Ska nog ta och krypa ner under täcket snart och kika lite tv, ringa Micke och sedan sova. Ska ner och träna vid tolvtiden imorgon. Dags att röra på fläsket! Ha ha :D Ska ge mig på stegräknaren igen och se hur den funkar, för jag fattar verkligen inte ett jota av den. Time to shake the bacon!   Fasen, önska att jag tränade på Life istället, då hade jag kunnat testa zumba! 

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

hejhej.

Jag driver ett UF-företag som säljer armband till välgörande syfte (t.ex. barncancerfonden).

Gå in på hemsidan www.pguf.blogg.se och se om det är något armband som faller just dig i smaken.


URL: http://pguf.blogg.se/ @ 2010-01-20 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida