Vill ha!

Äntligen har bedövningen släppt! Den har suttit i i fyra timmar. Kändes ju som att man hade världens största fläskläpp! Ha ha :)

Har suttit och kikat på lägenheter igen och nu finns det en sån lägenhet som jag vill ha! Sökte direkt och imorgon eller på torsdag tänkte jag ringa om den också. Jag vill så jäkla gärna ha den, jag måste ha den! Jag vill, jag vill, jag vill! Tänker jaga dem på kontoret och den stackars hyrevärden eller vad han är. Ha ha :)

Det ringde en tjej från jobbet imorse, jättetrevlig! Kollade av schemat lite och nu vet jag när jag ska börja osv. Jag är ledig nästa helg, så festen blir av! Är även ledig när jag är bjuden på bröllop. Gött! :) Då slipper jag krångla med ledighet eller byte osv. Inget man vill göra det första man gör lixom!

Nu tänkte jag fixa lite mat, sen blir det slappande framför tvn ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida