Torsdag

Jisses vad man har sovit nu. Somnade runt halv ett, ett inatt och vaknade kvart över tio. Så jag är inte nyvaken som man kan tro när jag börjar mitt inlägg! :P Hos Micke lägger vi oss sent och går ibland upp sent. Min sömn har vart ganska rubbad dessa dagarna men nu inatt har jag sovit hela natten. Skönt! Men också ensamt! Man vänjer ju sig att somna och vakna bredvid honom när man är med varandra så många dagar. Helt plötsligt ska man somna och vakna själv, och ja..det känns ju ensamt.    Jaja, vi ses snart igen!:)

Idag känner jag för att ha en riktig slappisdag. Då jag tänker göra absolut ingenting. Ska iofs tvätta men det gör ju maskinen, ha ha! :)  Tänkte som sagt slappa, glo film och gå i myskläder hela dagen. Sen är det ju Idol ikväll också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida