Svenska Hollywood fruar

Jag har aldrig varit intresserad av det programmet. Dem flesta har bloggat om det eller så har man hört folk prata om det. Anna hit och Anna dit. Jag har som sagt inte brytt mig om det.
Nu står dock tvn på i bakgrunden och det går en repris av SHF (svenska hollywood fruar) och det räcker att bara lyssna på dem för att höra hur patetiska dem är! Med Anna handlar verkligen allting om yta. Är man tjock är man inte värd att älskas!  Och med Maria som har läppstift, har man inte det så är man naken! Hon kletar på det tio gånger i timman typ! Jisses! Och sen Agnes som ska vara brun hela tiden och som gör ansiktsbehandling med 24 karats guld!   Jaja, undra vad dem skulle göra om dem en dag förlorade alla sina pengar? Jisses!!

Dessutom pratar alla så jäkla jobbigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida