God kväll

Har suttit och tittat på lite olika sidor med smyckesdelar nu! När jag får pengar ska jag beställa hem lite saker. Hittade massa billigt! Fina berlocker bland annat. Tycker sånt är jätteroligt nu! Har en del grejer hemma men vill ju ha mer! Speciellt berlocker för det har jag inte.

Har även beställt hem mina och Maddes linser och smink till halloween nu! Kommer bli fräckt! Ska bli kul! :D Man får ta det med en klackspark och sluta ta allt så allvarligt! Menar just med klädseln osv. Det behöver inte vara perfekt, det är bara en fest! Att man ens försöker är ju bra det! :)  Hade ju såklart vart kul med en riktigt dräckt som finns på Butterix bland annat. Men jag får prioritera lite. Kan inte köpa en dräckt för 500 kr som jag bara kommer använda en gång. Men det blir bra ändå! :)

Ska snart inta sängläge, glo lite tv och sedan sova. Imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt, ut på en promenad och sedan jobba 14-21.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida