Aoooutch!!

Fan vilken klant jag är! På något vis ramlade jag omkull med datastolen och slog i sidan av låret precis under rumpan. Slog i mig på själva handtaget på stolen också. Fy vilken smärta! Strålade i hela benet på mig och jag bara låg där i fem minuter. Och av ren reflex börjar man ju grina för att det gör så jäkla ont! Men men, upp på benen igen och det känns kan jag lova! Lär säkert ha ett snyggt blåmärke där imorgon!
Jag är verkligen klantig! Pinsamt! Ha ha ! :)  Vet inte riktigt hur jag ska sitta utan att det ska göra för ont heller.

Om en stund ska jag och mamma ner och handla lite. Jag är så grymt sugen på clementiner och alla möjliga frukter! Så ska köpa med mig en del och smaska på! :) Sen får man väl hitta på något till middag också..hmm...

Kvällen blir lugn, kanske slänger ett öga på Frölundamatchen!

Kommentarer
Postat av: linda

aj stackare! fan vad ont det

borde göra. allt bra annars?


URL: http://dinlindas.blogg.se/ @ 2009-10-22 @ 16:10:05
Postat av: Amanda

Ohja det gör den verkligen!

Vad händer i helgen då?:)


URL: http://lillllamy.blogg.se/ @ 2009-10-22 @ 18:54:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida