Måndag

Idag har jag varit duktig! Har nämligen vart och tränat! :) *Applåd* Ha ha...
Passade på att sola också!:)  Tråkigt nog fick jag köpa mig ett nytt gymkort för hittar inte det jag hade innan. Har ingen aning om vart det har tagit vägen. Kanske har tappat det. Men men, nu är det iallafall spärrat och jag har fått ett nytt!   Skulle bli ganska irriterad om man nu hittade det andra nån dag, ha ha!

Köpte med mig lite frukt hem så ska smaska på honungsmelon och kiwi sen! Mums! :)

Nu ska jag iallafall städa!  Har skjutit upp det en vecka nu. Skrivit flera gånger att jag ska städa men så har jag inte gjort det. Så nu är det dags!  Sen blir det ett bad! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart e de du tränar någonstans ?

@ 2009-11-10 @ 13:54:24
Postat av: Jag svarar

På crudo i Angered


URL: http://biagiotti.blogg.se/ @ 2009-11-10 @ 17:25:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida