God kväll

Har suttit och tittat på tv ikväll och för en stund sedan fixade jag Photoshop och jag förstår som sagt ingenting. Ganska frustrerande faktiskt! =/  Så har suttit med detta program en bra stund nu och försökt men nångång tar ju tålamodet slut! Hjälp!

Tråkigt avsnitt av Greys idag måste jag säga. Enda roliga idag var när Derek gjorde Ole dole doff under en operation. Hela programmet handlade ju om en tumör som skulle tas bort. Visst, intressant kanske, men ändå tråkigt program.

Börjar få träningsvärk i benen nu också. Känns precis som växtvärk!  Känns att man gjort något! 
Ska snart stänga av datorn innan jag får mig ett raserianfall på photoshop. ha ha :D

Tänkte glo lite tv sedan sova!  Imorgon ska jag sitta sminkmodell! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida