En trevlig dag

Det har vart en trevlig dag idag! :) Kul att träffa Anna igen. Umgås och tjöta lite. Skvaller som vanligt blev det också! :) Hehe. Sedan stötte vi på Helle och det var kul! Henne träffar man ju inte heller nånting nu för tiden. Så det var roligt!
Var väl i stan runt 2 timmar och tittade lite. Sedan åkte jag hem och åt lite mat osv. Sen tog jag med mig mamma ner till torget på "angeredsnatta" som dem kallar det för. Och det innebär lite underhållning, lite rea och att affärerna är öppna längre.  Inne i frisörsalongen satt Kröli/Kröler, va han nu kallas, för och tatuerade. Häftigt att se en så omtalad man tatuera! Han själv är ju täckt med tatueringar. Haha! Han är grymt duktig på det han gör!  Jag ska ju snart göra en till tatuering så jag blev faktiskt nervös när jag stod där och tittade och hörde denna nålen! Usch, ljudet är hemskt!! Lika hemskt som borren hos tandläkarn!  Ha ha! :P
Sedan gick jag runt lite till med Emely och tittade och höll henne sällskap när hon åt mat. Och nu sitter jag här! :) Ska väl sitta här en stund till. Sedan blir det väl tv och att sova. Ska jobba imorgon och även packa och lite så. Åker till Micke på lördag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida