Låt mig sova!!

Vilken jävla natt! Grannen ovanför hade tydligen fest som höll på till fyra imorse eller nåt. Dem sprang på toa var 5e minut också och det är fan jobbigt eftersom att man hör hur tydligt som helst hur dem kissar och spolar! Irriterande! Sen stod det en bil utanför i 15 min och körde tomgång eller vad det heter så då blev jag irriterad på det med.  Jag var irriterad innan och detta gjorde inte saken bättre. Jag kunde inte somna sedan, hur jag än vände och vred på mig. Så jag somnade runt fyra imorse. Jippi! Visserligen börjar jag inte jobba försen kl två men ändå, man vill ju kunna sova på nätterna.  Ja, jag vet att jag gnäller men dem för alltid massa liv där uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida