Nu funkar det!

Har varit något skumt med blogg.se idag! Har inte funkat att logga in och att få fram nåns blogg har tagit hundra år! Haha sorgligt va beroende man är ändå!

Igår var det en mycket trevlig kväll! :D Jag, Madde, Anna, Jarmo och Emely åkte hem till Madde och gjorde tacos som vi åt. Jättegott verkligen! :) Och Anna är alltid lika rolig att studera när hon äter sin tacos! Hehe så himla go!! :D
Sen kom även Toffe dit med spelet Bet your brain som vi satte oss och spelade! Vi var tre lag och kunde då även ha med kategorin Kretiva . Då var det så att den ena i laget skulle få den andra att säga en mening fast med andra ord. Skitkul verkligen! Anna skulle få mig att säga "Det var en olycklig kollosion!" HAHA och det gick ju inte så bra nej! Skitkul iallafall! :)

Haha fan va jag skämde ut mig igår!! Madde skulle hämta mig med bilen när vi skulle ner och handla. Och hon brukar alltid ha hög musik i bilen och då brukar ja fjanta mig innan jag ska sätta mig i bilen.   Igår så hörde jag en bil med hög musik och tog för givet att det var Madde. Hon hade inte den blåa bilen som vanligt, så jag tänkte att hon hade lånat den andra bilen. Så jag fjantade mig lite som sagt, dansade typ. Sen öppnade jag bilen och det var fan inte Madde som satt där! Hahah så jävla pinsamt. Där satt en annan tjej och asgarva åt mig! Jag öppna och stängde dörren lika fort och stod utanför och asgarva! Så veva hon ner fönsterrutan och skratta. Och jag bad om ursäkt och förklara att min kompis alltid har hög musik och att jag trodde de va hon.
Jaja, pinsamt med skitkul iallafall! Tur att det inte var nån sån surkärring som hade flippat annars.


Idag händer det ingenting ser det ut som. Ska ner till affären om en stund och handla lite iallafall. Annars ser dagen rätt så händelselös ut. Blir väl att glo på film&tv. Jag vill göra något men vet inte vad. Får väl se hur dagen utvecklar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida