Måndag!

Idag har jag vart hos läkarn och tatt blodprov för att kolla min allergi osv. Får svar om 10 dagar eller nåt sånt! Hoppas på att jag får någon bra medicin nu! Annars vänder jag mig till Sahlgrenska istället. När de skulle ta blodprov så kunde de inte hitta nån blodåder i armväcket att sticka i så de fick ta på handen! Fasen va ont det gjorde!! Rätt öm där nu. ^^
 Sen har jag och mamma handlat också. Lite mat och så. Sen köpte jag en box med tre filmer med Eddie Murphy för 99:-
- Coming to America
- The golden child
- Norbit



Norbit är så jävla rolig! Så den ska jag väl titta på ikväll. Har inte så mycket annat att göra. Håller på att tvätta nu iallfall! Tänkte renbädda sen också, fast får ta det lugnt med ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida