Onsdag!

Usch, vaknade med halsont i morse och en tät näsa! Jag ska väl inte bli sjuk nu? :(  Har druckit två koppar té iallafall! Har även hunnit med att sola och handla! :) Dessutom hämtat en väska hos Emely. Nu ska jag äta lite grann också. Sen blir de ännu mer té, ipren och nässprej hela dagen! Jag vill ju inte va sjuk nu när jag ska åka till Micke!! Imorn vid denna tiden är jag i Halmstad typ, en timme från Helsingborg. ^^  :)
Ska bli så mysigt att ses igen! Och eftersom att han åker utomlands den 12e så ska vi fira alla hjärtans dag nu i helgen! :) Så jag har fixat och planerat lite! Mysigt! :D Vet att han läser min blogg så jag kan ju inte avslöja för mycket!!

Blir lugnt idag. Ska som sagt vila upp mig lite så jag inte blir sjuk! Ska packa lite också! Blir väl till att glo på någon film ikväll! :)

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida