Dags för uppdatering...

Har inte blivit någon uppdatering på två dagar nu. Och nu är Micke och tränar så då passar jag på! Har med mig min minilaptop men använde aldrig den på bussen för den var fullknökad så jag kände inte för det. Dessutom var jag aptrött så jag sov istället. Resan hit gick bra iallafall. 
 Vi ska ju fira alla hjärtans dag nu eftersom att han åker utomlands på torsdag. Men redan nu i torsdags när jag kom så bytte vi presenter, hehe vi kunde inte hålla oss!  Jag fick två jättesöta, goa nallar! Båda håller i varsitt hjärta och på de en står det "Ur special" :) Sen fick jag ett jättefint kort där det stod massa gulliga saker, och en jättegod, hjärtformad choklad! :D   Micke fick en fotoram där man kunde lägga in tre bilder, hjärtformat typ, så jag satte in bilder på oss :) Sen fick han kärleksté, choklad, ett kort och ljus :)   Lägger upp bilder vid ett annat tillfälle.
 Vi har mest myst och tatt det lugnt dessa två dagarna..idag ska vi väl ut på en promenad sen..och äta god mat och så! :)

Mickes goa föräldrar kom hit igår och fikade och kollade på Lets dance. Dem e så himla goa hans föräldrar :) Så snälla och givmilda! Köpte med sig jättegod glass och choklad! <3  
Haha det är så kul att se Carl Jan och Hasse Aro "dansa", för ingen av dem kan!  Favoriten är iallafall Morgan! Han är grym! :D  
 Sen senare på kvällen fick Micke ett ryck och ville ha upp en bokhylla..och han trodde nog att jag var hulken för han trodde ja skulle klara att bära den galant!! Nee se du...de gick inte! Haha, dags att börja styrketräna kanske?

Sitter och lyssnar på bandit rock nu och ska strax duscha!  Sen får jag väl hjälpa Micke med att ta disken sen, usch! Jag ska nog ha diskmaskin när jag flyttar hemifrån! Haha, onödigt på en person kanske..men fan va bekvämt! ^^

Får la se om det blir någon mer uppdatering idag...annars får ni ha de gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida