Lite shopping

Så, nu är man hemma igen. Har vart istan några timmar med Emely. Det blev lite grann köpt. Fast bara en julklapp! Sen blev det presentpapper, presentsnören, en sån som strimlar presentsnören sådär snyggt! :) Och två små fotoramar man kan sätta på kylskåpet, ett par leggins, lite blåa pärlor och ett xbox spel. CRASH!  Älskar det spelet! Har dock bara spelat på playstation innan så hoppas det är lika kul nu på xbox. Micke har ju ett xbox 360 så när jag flyttar dit har jag också ett spel att spela! Ha ha :D Vi åt mat på tacobuffén också. Mumma!  En mycket trevlig dag!
Vi var inne på Guldfynd och tittade lite. Jag såg då klockan jag önskade mig och blev kär på nytt! Den är så fiin! Skulle jag nu inte få den i julklapp så köper jag den själv! Ha ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida