Tisdag!

Det känns som onsdag faktiskt. Har legat en dag före bara för att jag jobbade i söndags som då kändes som måndag. Haha :P ^^ Jaja men det e bara tisdag och idag ska jag jobba kvällen igen.. 14-21. När jag kommer hem ska jag färga mitt hår, segt men måste göra det för jag stör mig på utväxten ^^ Får la se om man får jobba imorgon och torsdag, om ingen annan fått dem passen nu. Finns dem inte kvar så åker jag till Micke imorn eller på torsdag :) Behöver ju få jobba så mycket de går resten av oktober nu så man får lite pengar sen i slutet av november. Vilket innebär att man också ska ha pengar till alla dessa julklappar. Suck. Det är kul med julklappar, men också svårt att komma på vad man kan ge. Dessutom ska man köpa till så många så pengar behövs ju ^^
Jaja, dags att göra sig redo för jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida