Städtant!

Nu är jag äntligen klar! Har städat som en galning. Fick mig ett ryck och ville göra de ordentligt. Så jag har dammsugat, dammat, torkat av speglar, torkat golven, städat badrummet och så har jag tvättat 3 maskiner tvätt nu. Nu tvättar jag badrumsmattorna och köksmattan. Haha, hemmafru som sagt! Ska snart ta mig en dusch och sedan laga mat. Idag blir det spagetti och köttfärssås med dolmiosås. Jag verkligen älskar den såsen!! De var längesen vi gjorde vår egna köttfärssås nu faktiskt för vi är helt insnöade på Dolmiosåsen! :D  Det var en gång när jag var hos Micke så bjöd han mig på spagetti och köttfärssås - dolmiosås! Sen dess har jag blivit som besatt! ^^

Jaja, kvällen blir lugn iaf. Ska glo tv, idag kommer Greys anatomy som jag följer! Bästa serien ju! Haha, sicken nörd jag är! :) ^^

Det har gått ett dygn sen jag var med dig och jag saknar dig massor redan. Är man kär då eller? :) Hihi! :) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida