Söndag.

Det var en seg dag på jobbet idag. Tiden gick jättesakta verkligen! Och det var inte sådär jättemycket att göra så tiden gick ju inte snabbare direkt. Ska snart lägga mig för ska upp runt halv sex, kvar i sex. Ska jobba 7-15 imorgon. Längsen jag jobbade dagspass, har bara fått kvällpass nu de senaste. Så det lär bli segt att ta sig upp imorgon bitti. Men men, skönt att sluta kl tre och sedan ha hela dagen framför mig sen. Vet inte vad jag ska göra efter jobbet imorgon.. Anna ville att jag skulle komma till hennes jobb en stund så det kanske man kan göra. Sen ska jag jobba kväll på tisdag igen. Nån dag måste jag iaf färga mitt hår! Förbannat ful utväxt nu!! Haha, ser ju gråhårig ut för fan! ^^ Sjukt att håret växer så fort ändå. För det har bara gått en månad sen jag färgade och klippte mig. Imorgon kommer pappa hem igen, så ska be han sätta upp mina speglar och lampor på ena väggen här i rummet. Saknar belysningen och speglarna! Jag har av en vana att ibland kolla i spegeln när jag sitter vid datorn, händer att jag gör det imellanåt men ser bara en tom vägg lixom. Haha, Madde la också märkte till det igår att speglarna fattades. ^^ :P

Jaja, vet inte vad som händer mer i veckan annars. Jobba måndag, tisdag. Vet inte om jag får någon mer dag, som t.ex. onsdag kväll. Får se. Annars ska jag iaf färga håret. ^^ Och så ska jag ju ev. åka till Micke!! :):) <3 Får nog svar om hur vi ska göra imorgon hoppas jag.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Koftan köpte jag på en karen millen butik i danmark och den kostar ca 1300:)Puss


URL: http://angelyangel.blogg.se/ @ 2008-10-12 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida