Fredag!

Idag har jag jobbat 7-14. En riktigt jobbig dag faktiskt! Så mycket stress och krångel. Morgonarbetet brukar man vara klar med runt kvart i nio, nio nån gång! Men idag var vi inte klara försen tjugo i tio! Och halv tio ska de serveras frukost! Det var jag ocj Fatimah som jobbade själva idag, för Anette va sjuk. Väldigt komiskt att de sista hon sa till mig var att , "bli inte sjuk imorn", så blir hon de själv. Haha! Jaja, dagen var stressig iaf och vi fick ingen rast. Bra teamwork med Fatimah iaf! :) ^^
Nu är man hemma iaf, ganska så seg är jag också. Resten av dagen/kvällen blir det hyffsat lugnt. Ska hem till Madde och äta tacos och glo på film ikväll! :) Skoj!

Ingen som vill köpa en sterio billigt? haha.. :P

Micke, jag saknar dig enormt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida