Svartsjuk på en hund?

Haha!! Jag kan inte sluta skratta åt mig själv! Men som rubriken leder , så är läget! Hahah :D Jag är svartsjuk på en hund! *asg*  Antagligen är det för att jag och Micke inte kan träffas så mycket som vi vill göra. Jag saknar ihjäl mig efter honom, och så berättar han hur han gosar med en hund! Hahah jag är knäpp! Riktigt jävla knäpp!...Men jag är ju kär! :P Haha :D
Haha tänk ifall vi människor hade varit precis som hundar? Hälsar genom att lukta varandra i baken? Hahah. Tvättar oss genom att slicka oss själv, (Kan låta snuskigt nu), haha. Gör våra toalettbesök på en gräsmatta eller i en stor hög med löv. Haha, shit! :P Jag är störd idag!..^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida