God kväll!

Kvällen gick hyffsat bra, lite extra arbete men det gick bra ändå. Nästa gång jag ska jobba blir på söndag, 15-20. Jag och Fatimah delade på 9-20 passet. Gött med några timmar iaf! Sen har jag sagt att jag kan jobba fler dagar så får la se om det blir något. ^^
Imorgon är jag ledig iaf. Ska ev. åka till en tatuerare och kolla min tatuering. Vilket jag har skrivit förut men det har aldrig blivit av. Så får la se. Tänkte städa och tvätta lite imorn! Dammsuga, torka golven, dammtorka osv. Har fått upp mina vägghyllor nu så kan ställa dit ljusen osv. Få iordning lite mer. Dock är jag inte nöjd över uppsättningen av hyllorna, fästerna är skitfula och det ser skitdumt ut!! Men det får vara så nu sålänge iaf! ^^

Haha, sitter och lyssnar på Five - Everybody get up...Skön låt! Minns när dem va populära! Haha, tiden går fort!

Happ, har inget intressant att skriva om direkt.... mer än att jag saknar Micke! <3 hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida