suck..

har en såndär dålig dag igen känner jag..extremt uttråkad och deppig.. =/
vill inte alls vara här.. mår inte bra här ju!
egentligen mår jag bra men ändå inte. så mycket som tynger än, men har inte kraft nog att orka göra något åt det. man har så många önskningar. som man vet aldrig kommer slå in om man inte kämpar för det. men vart är viljan och kraften ?

de enda jag vill nu är att få vara hos dig. där jag slipper tänka och lixom bara behöver vara. där mår jag bra, där är jag glad !


har vart istan idag, ensam..tjoho - mobbat ?
haha orkade inte bara sitta hemma och glo. så åkte in en stund. lite smått skönt ändå.
köpte en kofta, ett linne och ett par leggins. åh vart då, om inte på Gina tricot..som alltid..haha  =P

kvällen ser ut att bli lugn. ska tvätta lite idag.
köpte lite jordgubbar och melon som jag kan tröstäta mig med! haha! ^^
funderar på om man ska hyra nån film kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida